Оқыту туралы алаңдаушылықты жеңу
DOI:
https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-150-1-26-33Кілт сөздер:
мазасыздық, оқыту, когнитивті қайта құрылымдауАңдатпа
Бұл мақалада сыныптағы мұғалімдердің алаңдаушылығының таралуы, мазасыздықтыүйрету тудыруы мүмкін мәселелер және мұғалімдер мен оқыту туралы мифтер жиынтығысипатталған. Алаңдаушылық оқытудың мазасыздығын күшейтеді. Ол сондай-ақ осы мифтерменкүресу бойынша ұсыныстарды оқушылар үшін де, оқытушылар үшін де оқытуды ыңғайлы жәнеөнімді ету үшін ұсынады.
Жүктеулер
Жарияланды
2025-04-24
Журналдың саны
Бөлім
Статьи
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Оқыту туралы алаңдаушылықты жеңу. (2025). Psychology and Cognitive Sciences , 150(1), 26-33. https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-150-1-26-33