Оқыту туралы алаңдаушылықты жеңу

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-150-1-26-33

Кілт сөздер:

мазасыздық, оқыту, когнитивті қайта құрылымдау

Аңдатпа

Бұл мақалада сыныптағы мұғалімдердің алаңдаушылығының таралуы, мазасыздықтыүйрету тудыруы мүмкін мәселелер және мұғалімдер мен оқыту туралы мифтер жиынтығысипатталған. Алаңдаушылық оқытудың мазасыздығын күшейтеді. Ол сондай-ақ осы мифтерменкүресу бойынша ұсыныстарды оқушылар үшін де, оқытушылар үшін де оқытуды ыңғайлы жәнеөнімді ету үшін ұсынады.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-04-24

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Оқыту туралы алаңдаушылықты жеңу. (2025). Psychology and Cognitive Sciences , 150(1), 26-33. https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-150-1-26-33