Жасанды интеллект негізіндегі чатботтар және психология: іргелі білім мен практикалық дағдыларды бағалау

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-151-2-175-189

Кілт сөздер:

чатботтар; жасанды интеллект; психология; құзыреттілік; тест

Аңдатпа

Жасанды интеллекттің (ЖИ) жаңа технологиялары, соның ішінде чатботтар білім беру саласына белсенді түрде енгізіліп, пайдаланушыларға жаңа оқу мүмкіндіктерін ұсынады.

Жауаптарды жылдам алу, құрылымдау және ақпараттың қысқалығы чатботтарды студенттер үшін тартымды етеді. Осыған байланысты көптеген студенттер оларды сабаққа дайындалу, жазбаша жұмыс жазу, мәселелерді шешу кезінде пайдаланады. Дегенмен, чатботтардың жауаптарына қаншалықты сенуге болады деген сұрақ туындайды. Олар әрқашан сенімді ақпарат бере ме? Бұл мақала chatgpt, Perplexity, Gemini сияқты чат-боттардың психология саласындағы құзыреттілігін зерттеуге арналған. Ол үшін олардың психология саласындағы білім, білік және дағды деңгейлерін зерттеуге бағытталған көп деңгейлі тапсырмалар жасалды.

Нәтижелер чатботтардың психологиялық құзыреттілігінің жеткілікті жоғары деңгейін көрсетті. Алайда, маңызды шектеулер анықталды, соның ішінде сынның болмауы, кейбір жағдайларда дұрыс емес немесе жалған ақпарат ұсыну.

Алынған нәтижелер мен тұжырымдар ЖИ негізіндегі чатботтардың ерекшеліктерін, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін жақсы түсінуге ықпал етеді, оларды осы технологияны тиімді пайдалану және оны оқу процесіне ұтымды интеграциялау үшін ескеру қажет.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-06-28

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жасанды интеллект негізіндегі чатботтар және психология: іргелі білім мен практикалық дағдыларды бағалау. (2025). Psychology and Cognitive Sciences , 151(2), 174-189. https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-151-2-175-189

Ұқсас мақалалар

1-10 тен 15

Бұл мақала үшін Кеңейтілген нұсқалар бойынша ұқсас мақалаларды іздеу.