Студенттердің академиялық жетістігі және self-management: эмпирикалық талдау

Авторлар

  • К.М. Нагымжанова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті,Астана, Казақстан Автор https://orcid.org/0000-0003-2937-5810
  • Ә.Қ. Жеңіс Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті, Қарағанды, Қазақстан Автор https://orcid.org/0009-0006-3398-4626
  • Р.Ш. Сабирова Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті, Қарағанды, Қазақстан Автор https://orcid.org/0000-0001-6676-1986
  • Г.Б. Капбасова Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті, Қарағанды, Қазақстан Автор https://orcid.org/0000-0001-9502-3587
  • А.К. Садыкова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті,Астана, Казақстан Автор https://orcid.org/0000-0001-8418-0552

DOI:

https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-152-3-182-192

Кілт сөздер:

self-management, академиялық жетістіктер, өзін-өзі басқару, мотивация, өзін-өзі бақылау, студенттер, эмпирикалық зерттеу

Аңдатпа

Бұл мақалада студенттердің академиялық жетістіктері мен self-management деңгейі арасындағы байланыс зерттеледі. Қазіргі жоғары білім жүйесінде оқу процесін тиімді басқару академиялық табысқа жетудің маңызды факторы болып саналады. Зерттеу мақсаты – self-management-тің компоненттерінің студенттердің үлгеріміне әсерін анықтау.

Зерттеуге әртүрлі ЖОО студенттері қатысып, сандық және сапалық әдістер қолданылды. Статистикалық талдау self-management деңгейі жоғары студенттердің үлгерімі де жоғары болатынын көрсетті. Сапалық әдістер арқылы оқу нәтижесіне әсер ететін негізгі психологиялық факторлар айқындалды.

Нәтижелер бойынша мақсат қою, уақытты басқару, мотивацияны сақтау және өзін-өзі реттеу дағдылары студенттердің жетістігіне оң әсер етеді. Бұл дағдылардың жетіспеуі оқу үлгерімін төмендететіні де анықталды.

Зерттеудің практикалық маңыздылығы – білім беру бағдарламаларын жетілдіру, студенттердің self-management қабілеттерін дамытуға арналған курстар мен әдістемелер әзірлеу қажеттілігін негіздеу. Осы бағытта жүргізілген жұмыстар болашақ кәсіби табысқа да ықпал ете алады.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-09-29

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Студенттердің академиялық жетістігі және self-management: эмпирикалық талдау. (2025). Psychology and Cognitive Sciences , 152(3), 182-192. https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-152-3-182-192

Ұқсас мақалалар

11-20 тен 33

Бұл мақала үшін Кеңейтілген нұсқалар бойынша ұқсас мақалаларды іздеу.