Халықаралық тәжірибе контекстінде студенттердің эмоционалдық әл-ауқатын қалыптастырудың негізгі механизмдері: теориялық шолу
DOI:
https://doi.org/10.32523/3080-1893-2025-152-3-8-24Кілт сөздер:
эмоционалдық салауаттылық, субъективті қабылдау, психикалық денсаулық, мәдени айырмашылықтар, академиялық бейімделу.Аңдатпа
Эмоционалды әл-ауқат жеке тұлғаның өзін және қоршаған әлемді субъективті қабылдау элементтерін, оның эмоционалды тәжірибесін қамтитын күрделі құрылымы болып табылады. Ол оқу үлгеріміне, бейімделуіне және жалпы психикалық денсаулығына әсер ететін ең маңызды фактор, әсіресе студенттердің басқа мәдени ортаға интеграциялануы және күрделі білім беру ортасын шарлауы. Бұл зерттеу халықаралық перспективаны ескере отырып, студенттердің эмоционалдық әл-ауқатын дамытудың механизмдерін зерттейді. Эмоциялық айырмашылықтарды түсіну олардың тәжірибесін қалыптастыратын мәдени, әлеуметтік және қоршаған орта факторларына әсер етеді.
Мақала гетерогенді студенттік топтардағы эмоционалдық әл-ауқаттың әмбебап және мәдени ерекше механизмдерін анықтаудың ғылыми мәселесіне арналған. Зерттеудің өзектілігі студенттердің жаһандық ұтқырлығының өсуіне және білім беру бағдарламаларын қолдау қажеттілігіне байланысты. Зерттеудің жаңалығы оның осы құбылыстың қалыптасу динамикасын түсіну үшін халықаралық перспективаларды біріктіруге бағытталғандығында. Жұмыстың мақсаты – студенттердің эмоционалдық көңіл-күйін қалыптастыратын негізгі факторларды талдау және жүйелеу. Ғылыми маңыздылығы эмоционалдық әл-ауқаттың қалыптасуы туралы білімнің кеңеюінде, ал практикалық маңызы университеттердің мәдени контекстті ескере отырып, академиялық қызметті дамыту мүмкіндігінде.
Зерттеу салыстырмалы және жүйелі шолуды қамтитын теориялық және әдістемелік тәсілді пайдаланады және үш кезеңде жүргізіледі: концептуализация, әдебиеттерге шолу және нәтижелерді синтездеу. Зерттеу нәтижелері эмоционалдық әл-ауқатты түсіну үшін негіз береді және студенттердің эмоционалдық әл-ауқатын жақсарту үшін практикалық ұсыныстарды әзірлеуге мүмкіндік береді.




